onsdag den 30. maj 2012

30 day shred!

I kender sikkert Gillian Michaels, hende den alt for awsome træner fra "The biggest looser". I 2008 lavede hun en træningsdvd, "30 day shred". Konceptet er, at man kan forandre sin krop synligt på 30 dage, ved at følge denne dvd hver dag i 30 dage.
Programmet er delt op i 3 trin, så man skifter trin hver 10. dag, og dermed niveauet.

Jeg har fundet nogle før/efter billeder af folk der har prøvet "30 day shred". Jeg er i chok, og MÅ bare prøve det.

DAG 1

 DAG 30

Se flere billeder og anmeldelser af 30 day shred HER!

Jeg køber den helt sikkert!

Xoxo
- Mette

2 kommentarer:

  1. Tak for tippet! den skal jeg da helt sikkert havde bestilt! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har bestilt den på play.com, der kan du finde den billigst :) Husk at hvis du bestiller fra USA, kommer den i tolden hvis den koster over 80 kr inkl. porto :)

      Slet