mandag den 11. juni 2012

Found me some more inspo!

Den her side er great!
http://healthy-mind-body-me.tumblr.com
Den fortjener helt sikkert at blive tjekket ud! Dagens status: Jeg babysitter min yndling i dag, hvilket er fantastisk som altid. MEN, jeg burde være ude at købe vægte, og hente min dvd på posthuset!! Jeg glæder mig så meget til at komme i gang! YAY.
Jeg skal nok sørge for at lave update om programmet, men jeg håber virkelig at det kan give bare lidt resultater. Jeg forventer bestemt ingen mirakler. Men 20 minutter om dagen, det er sgu overskueligt!

Xoxo
- Mette.

2 kommentarer:

  1. Glæder mig til at få en lille anmeldelse :)

    knus til jer begge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig virkelig også, på trods af, at jeg har læst at mange finder det helt forfærdelig hårdt :) Det er jo kun 20 minutter.. hvor slemt kan det være ;)
      Tak fordi du følger med!

      Xoxo
      Mette

      Slet