onsdag den 27. juni 2012

Long time, no see..

Jeg får ikke skrevet ret meget herinde.. Jeg kæmper stadig videre, men jeg er endelig blevet rask nok til atlave andet end at ligge ned hele dagen. I morgen er det en måned siden vi startede bloggen op igen, og i den anledning vil jeg få taget nogle billeder, så jeg kan se om der er sket noget. Vægten har jeg pænt undgået det sidste stykke tid, og det bliver jeg ved med et stykke tid endnu. Beklager. På søndag er der 2 uger til at jeg skal på ferie, så i morgen skal jeg ud og købe ferietøj og bikini, yikes!!!! Er der nogen der kan sige mig hvad f prøverumsdesignere/byggere tror at dårligt lys gør ved køberne?! Og monki's prøverum, hvor man ser sig selv (sin fede røv) igen, og igen, og igen, og igen, og igen pga. Spejltunellen?!? Xoxo -Mette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar