onsdag den 30. maj 2012

Hvorfor er det så svært?

Hvis jeg skal se det fra min egen side, så er det fordi jeg altid taber mig for hurtigt. Mit hovede når ikke at følge med kroppen, så Mette på 75 kg, har det faktisk ikke bedre end Mette 88 kg. Jeg tror ikke at denne gang bliver en undtagelse.
Jeg taber mig hurtigt, men ikke fordi at jeg ikke spiser. Nej, fordi jeg ELSKER at træne når jeg først er kommet gennem de første uger, og fordi jeg bare spiser sundere når jeg træner. Ellers er det jo næsten "spild" af træning, hvis man bare går hjem og guffer løs.

Men jeg kan sige jer én gang for alle. Suppekur - jeg får det dårligt bare af at tænke på det! Ja man taber sig 3-4 kg på en uge. Til gengæld lugter man af suppe i en uge, og er mod slutningen af ugen så træt af suppe, at man hellere vil spise ingenting.

Mit første mål, er at få en god træningsrutine og et godt forhold til sund mad. Mit næste mål, er at komme i et par shorts jeg har erhvervet mig til formålet. Pt. kan de ikke komme længere op en midt på låret.




Jeg starter forresten træning op på lørdag, hvor Fresh Fitness åbner her i Aalborg. Jeg glæder mig SÅ meget til at få svedt igennem! Og så har jeg tvunget et par veninder til at melde sig ind, så vi kan ses lidt mere.

Xoxo
- Mette.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar