mandag den 9. juli 2012

Op til overfladen, vi dykker snart igen!

Så er jeg tilbage for en kort bemærkning. De sidste 3 uger har været hektiske. Først eksamen, som jeg bestod (en bestået/ikke bestået eksamen) så lyn visit hos de gamle, afsluttende og dejlige dage på hospitalet - Jeg har været med til en operation hvor jeg så en hofte blive skiftet ud. Igen tilbage hos de gamle og derefter fest og ROSKILDE! Roskilde har budt på, sol, varme, regn, mudder, pant, musik, gode veninder, fantastisk lejr, god mad, kys og kram. Jeg er tilgengæld også blevet en hel del fattigere! Roskilde er en stor kærlighedsfest. Til Bon Iver koncerten blev jeg brugt som kramme-pige af en flok drenge, da man jo ikke kunne gå til bon iver uden en at kramme med. Har også fået en masse kærlighed fra de forskellige camps når vi gik rundt som pantsamlere. Nu har jeg lige et par dage hjemme inden turen går til fyn med regnbuelejren til endnu en uge med fantastiske mennesker, dejlige unger, fest, farver og ikke mindst masser af god mad!
xoxo
Sigrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar