søndag den 29. juli 2012

Tilbage

Jeg er tilbage i stor stil - på så mange måder. Det er ikke nogen hemmelighed at det har været en god måned på madfronten, det har så resulteret ekstra kilo. Den kur jeg starter på nu er "Jeg har ingen penge og lever af havregryn"-kuren. og når pengene kommer i plus igen på tirsdag, så begynder jeg på min gamle kur igen. Den gik så godt sidste efterår. Det var en ganske normal "spis mindre og sundere kur". Jeg har også støvet rulleskøjterne af og vil bruge dem til motion. Jeg venter bare på de fucking penge så jeg kan købe beskyttelses udstyr, det er trods alt mange år siden sidst jeg rullede..
Den næste måneds tid skal bruges på København, venner, fester, arbejde, møder og sidst men absolut ikke mindst METTE!! Hun kommer lige inden studiestart og jeg glæder mig helt vildt til at slutte ferien med hende

Xoxo
Sigrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar